Известие

Collapse
No announcement yet.

Неравномерна работа на празен ход 2.5 v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неравномерна работа на празен ход 2.5 v6

    Здравейте колеги алфа та започна да си показва рогата. Проблема се изразява в неравномерна работа на празен ход и се усещат мисфайъри. Това се получава на загрял мотор. Колкото е по-загрял толкова по-усезаемо. Причините които се изключват са свещи,бубини,нерагламентиран въздух,дебитомер и ламбда сонди. Всичко изброено е проверено или сменено. Колата е с CF3 мотор с 4 катализатора и 4 сонди. Ако някой има идея нека я сподели.
    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

  • #2
    Адаптивните параметри (FRA) в норма ли са?
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
      Здравейте колеги алфа та започна да си показва рогата. Проблема се изразява в неравномерна работа на празен ход и се усещат мисфайъри. Това се получава на загрял мотор. Колкото е по-загрял толкова по-усезаемо. Причините които се изключват са свещи,бубини,нерагламентиран въздух,дебитомер и ламбда сонди. Всичко изброено е проверено или сменено. Колата е с CF3 мотор с 4 катализатора и 4 сонди. Ако някой има идея нека я сподели.
      Имаш ли загуба на охладителна течност?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        За FRA няма такива в мес-а. През торк-а мога да видя тримовете и те са +5% някъде.
        За антифриза има лек реч от казанчето ( малката тръбичка отгоре) но той е около 200 мл на седмица. Колата се кара по около 40-50 км дневно. Знам че се съмняваш за гарнитура кажи как мога да проверя без да разглобявам мотора.
        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
          За FRA няма такива в мес-а. През торк-а мога да видя тримовете и те са +5% някъде.
          За антифриза има лек реч от казанчето ( малката тръбичка отгоре) но той е около 200 мл на седмица. Колата се кара по около 40-50 км дневно. Знам че се съмняваш за гарнитура кажи как мога да проверя без да разглобявам мотора.
          Махни капачката на казанчето и виж дали ще го има прекъсването. Още по-добре е да надуеш допълнително с помпа до около 1,5 - 2 бар. и да видиш дали прекъсването се влияе от налягането.
          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 10:42.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Махни капачката на казанчето и виж дали ще го има прекъсването. Още по-добре е да надуеш допълнително с помпа до около 1,5 - 2 бар. и да видиш дали прекъсването се влияе от налягането.
            Това е добра идея но с надуването не съм сигурен дали е добра идея. Да не вземе да текне като лейка.
            Друго предложение освен гарнитура(глава) имаш ли?
            Last edited by nedko87; d.m.y г., 12:10. Основание: Допълнителен въпрос
            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

            Comment


            • #7
              До към 1,5 bar не би трябвало да е проблем, но пробвай първо само с махането на капачката. Ако прекъсването се дължи на пробив, би трябвало да изчезне.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Пробвах без капачка никаква промяна
                Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                Comment


                • #9
                  Мерил ли си компресия? Има ли газ този мотор?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Има газ но не мисля че е от нея. Единствена разлика смежду работа на газ и бензин е че между 1000 и 1500 оборота при подаване на газ има придърпване. Интересното е че след спиране първоначално мотора работи много по-равномерно. След около 15-20 секунди работа на празен ход на място започва да работи като драгстер. Относно зацепването на ремъка правено е с пети и ако не е мръднал романа сам не е от това.
                    Компресията мисля да я меря до края на седмицата.
                    Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                    Comment


                    • #11
                      Ако има голям пробег на газ (над 80 - 100К) може и да има окопани или сдухани изпускателни клапани, но пък мизерията щеше да се усеща и не само на напълно загрял мотор.
                      Както и да е - едно мерене на компресия никога не е излишно.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        На газ пробега е не повече от 30000 км.
                        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                        Comment


                        • #13
                          Най-вероятната причина е бобина или свещ. Но щом вече си ги сменял, това вероятно отпада.
                          Да не би някой хидравличен повдигач да е фирясал (клапанчето му) и като стане масълцето по-рядко да не стои добре пълен?

                          Успява ли да запише misfire?
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:20.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Това с повдигача как мога да го проверя

                            ---------- Post added at 17:22 ---------- Previous post was at 17:20 ----------

                            И другото което е това няма ли да се отрази на вървежа. Колата след 2000 оборота си върви чудесно.
                            Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                            Comment


                            • #15
                              Трудна работа. Смяна наред или евентуално да сипеш малко по-гъсто масло и да видиш дали ще изчезне прекъсването или поне дали ще му се вдине температурата над която възниква.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X